maandag 11 februari 2013

Bloemen

Gisteren heb ik twee kaarten gemaakt. Een lift van mijn eigen kaarten die ik twee jaar geleden heb gemaakt. Voor beide kaarten dezelfde stempels gebruikt. Ik ben wel blij met het resultaat en ben benieuwd welke kleur jullie leuker vinden.
Stempels: Stampendous (bloem, weet de naam niet), Stampendous Agapanthus, Stampington Wrought scroll, Different Colors Brocante swirl, Hero Arts Old French writing
Inkt (rood): Distress inkt Antique linen, Vintage photo, Fired brick, Aged mahogany
Inkt (turquoise): Distress inkt Antique linen, Vintage photo,Broken china, Peacock feathers, Adirondack Pool

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karin, Mooie kaarten maak je. Mijn voorkeur voor deze kaart gaat uit naar de groen/ turquoise. Prachtige kleur.
    Ik ben op jouw blog terecht gekomen via Mariette. Haar heb ik afgelopen weekend ontmoet toen ik een workshop bij haar volgde.
    Ik ga je blog volgen, wie weet kan ik een van jouw kaarten nog eens gebruiken ter inspiratie :)

    Groetjes
    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn ook zo fantastisch mooi!! Wat een mooie kleuren en wat een goede combinatie van de bloemen en ook de achtergrond is super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen